Semester

Semester och du vet inte vart du ska ta vägen??
kanske ledsnat på badorter och sommarland??
res till Åsundagården i Hummelsta
Här finns allt
eget boende eller tillfälligt boende
frukost , lunch middag och även fika ingår
ganska fräscht
trevligt på alla sätt och vis
allsång tisdagar, aktiviteter varje dag
lite olika prova på saker
JA jag trivs riktigt bra
både med dom som arbetar där och dom boende
fast man kanske måste påminna vissa varje dag om vem man är....
Fan du e ny här va?
mmmm.... vi sågs igår och i förrgår och dagen före det...
dom e söta på sitt lilla vis och alla har dom små speciella egenheter

jag tar alla utmaningar jag kan få där inget hinder än så länge
tror jag sköter mig hyffsat

kommer i håg nu vad alla heter och var dom bor
nu e de bara att försöka lägga på minne vad dom gillar och inte...knepigt
en del tål ditt o andra datt
mediciner och krämpor...
ja jag kämpar på
har haft bara detta i huvet nu i 4 dagar
i dag sluta jag 14 och kom skapligt hem
 cyklade nästan en timme skönt
tvättar och städat hela huset så man ska få lite ro till i kvällen
pust i morrn kör vi em på Åsunda
jag e ju van vid kväll och tycker nog om de bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0