Nu är de jul....

Snön ligger vit på taken endast tomten e haken...
Gillar julen med allt pynt och alla fina färger
ljusen som lyser o blinkar   härligt!

fick ett litet ryck i går innan jobbet och lämnade in alla uppgifter i psykologi
hoppas de gått bra
nu ska jag börja med Arbetsmiljö o säkerhet
en kort kurs på 4 v och sen blir de etik o livsfrågor

hoppas de går snabbt och att jag inte fastnar som i psykologin..suck
den e svår

hoppas på en ledig dag, nästa vecka jobbar jag varje dag
men inte så långa pass
mest hemtjänst o som resurs
men de blir lite mer tid med barnen så här före jul

snart ska jag dra in o lämna barn på dagis
sen blir de lite städ o sånt
handling inför helgen
tänkte köpa en glögg oxå, har ledsnat på min hemkörda
den e för stark när den stått ett år
längtar efter blossa, undrar om dom har nå nytt?

Kommentarer
Postat av: Anna Adanir

Bra pluggat, kommer gå galant.

Längta till glögg gör jag inte, men däremot en martini :)

Kramis Anna

2010-12-03 @ 13:42:59
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0