Antagningsbesked

Äntligen kom en glimt av ljus
Fick mitt antagningsbesked i dag, jag sökte nog kursen ihöstas
så jag trodde dom glömt mig, eller strulat till det...Fick ju papper om jag
kommit in på vårdutbildning heltid strax efter jul.
grejen va att jag aldrig sökt det
men nu så vart de nog rätt!!


Vårdutbildning på distans :) ja man måste våga för att vinna lr??
Det här ska bli inntressant, påbörjade ju en medicinutbilning på BMC
i uppsala för några år sedan (6år sen tror jag) den varade i 1år(varade, kul sagt Marie)
oxå på distans, men en hel sommar va jag där varje dag o pluggade
Det va väldigt inntressant o vi lärde oss massor

Fick gå på en obduktion bla o efter den lilla grejen vart jag
vegetarian på heltid, inte för att de var vidrigt på nått sett
var väldigt spännande upplevelse som jag e glad att jag deltog i
men jag bara klippte av me kött då o där helt enkelt
har aldrig varit nån riktig köttätare innan heller så, sen är lukten av
lavendel förstörd för tid o evighet, då det fanns de att stryka under näsan
när lukten vart alltför vidrig, som sagt lavendel är ingen höjdare...

Från de ena tillbaks till de andra...quorn o soja produkter är oxå ett fettsnålare alternativ
Fisk går ju bra bara jag slipper rensa den:)
Men under har hänt o i bland kan de slinka ner en liten bit kyckling
men de händer inte allför ofta

Nog om mitt icke köttätande liv, jag kom in på vårdutbildningen!!!!!
det är dagens skop mina vänner, har gud hört bön?  tack som fan isf...  ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis!! Vad roligt att du kom in :D

2010-02-22 @ 13:03:36
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS, till år av rumptorkning på äldre! :)

2010-02-22 @ 15:40:56
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis, är de undersköterska du ska läsa till? Kram Anna

2010-02-22 @ 19:27:40
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Leniz Peniz

FAAAAn va kul MARRE!!! =)) grattis... hör av dej om du vill ha ett utlåtande... =) hahaha

vi måste ta o fika nå tag framöver...

ha d bäst....kram från köttätande uska...

2010-02-22 @ 20:02:59
Postat av: Anna

Josefine börjar också läsa till uska, hon fick besked igår. kanske är samma kurs? Anna

2010-02-23 @ 12:43:13
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: marie

Man kan ju alltid hoppas att nån torkar mig i arslet när jag inte kan längre, vem ligger närmast till hands av barnen då??:)

2010-02-23 @ 13:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0