massage

Så otroligt skönt, brukar unna mig det varannan månad typ..
Har ju själv masserat i många år så de är mig väl unt..
Ett tag körde jag löpande band på lite olika kursgårdar
en halvtimme var o 7 st på raken, kan de ha varit en anledning till att jag måst operera händerna:) ähh tok heller
Hursomhelst så gör de gott :)
Försöker massera min gubbes hälsena o kör lite hokuspokus oxå
så länge handen orkar(inte länge numera) men värt ett försök iaf
Nu ska jag ta en kopp o slappa lite..
inget inplanerat idag hur skönt som helst
men visst finns det att göra tvätta, städa, osv.. jag har valt skygglappar hehe..

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har aldrig unnat mig riktig massage någon gång men skulle behövas ibland tor jag,man får tigga av gubben ibland :)

Va jobbigt med dina händer. Har du facebook? Kram Anna

2010-01-20 @ 22:05:05
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0