Familjen annorlunda

Finns de ju en serie som heter...dom har lite barn o så e dom annorlunda???
Undrar om vi kan söka in??

Min mormor påpekar alltid för mig att när jag va liten skulle jag bo
i husvagn o inte ha nå ungar...
gick inte så bra..

NU har jag 4 egna barn o 3 bonusbarn( 4 me emil )
O sen har jag ju mina 2 barnbarn

Nån husvagn har jag inte, vi skulle aldrig få plats :)

lite komiskt är det
Tur vi har en samlings lokal här så vi kan få plats allihopa

Tror dock inte att vi är så annorlunda egentligen, inte nuförtiden iaf me alla skilsmässor o nya familje konstillationer

Förr va de väl snarare vanligt me en jäkla massa barn( oftast va väl alla ens egna) de e väl skillnaden

Kommentarer
Postat av: Kicki mamma/moster

Oj, har du så många?! Tycker absolut de ska göra en Tv-serie om er:)

2010-03-11 @ 21:16:35
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0