Pappa utan glasögon

Det ser ovant ut...är livrädd att han ska gnugga sig i ögonen

min dotter har haft en skit dag, den äldsta alltså

Dom mindre har oxå haft det... Tuva gnäller o grinar precis hala tiden
Clara spydde ner hela sig o mig i bilen...
Min framtand har tappat en flik IGEN o jag blir sur :(
Dom har fan kostat min far en förmögenhet mina tänder
det är andra gången inom några måader den spricker sönder

Inte kul...Porslin e värdelöst, tur jag fått tipset av en kollega
Spanska vinet LUZ e en gudagåva skitgott o jättebilligt

Jag lämnade in min första uppgift i går  :)))))
Godkänt o bra skrivet!!!! ja man kunde bara få godkänt inge mer
 Per påstår att de e hans förtjänst....Nått me en mall han fixat på datorn åt mig
Jag har själv ingen aning men e jätte nöjd me svaret av min lärare
dansade runt en stund o försökte va cool

Ska fortsätta dansa de e ju sista Lets dance, jag tog snurren åt fel håll o fick skäll av min dans partner
Vem bryr sig.. Not me ;)

Kommentarer
Postat av: Kicki mamma/moster

Grattis det var väl kul, känns roligare och lättare att fortsätta! Snäll man du har:)

2010-03-27 @ 19:43:05
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0