Förskolan

Idag har vi varit och hälsat på bolmörtens förskola
skönt och få se inuti eftersom vi redan rekat utsidan
barnen va super nöjda och vi körde ett snabbt oplanerat inskolnings samtal
nu är de bara hem o märka upp alla grejer
fick jobba på em så snart drar jag iväg

pappa är och efter besiktigar goffe få se hur de går
i morrn bitti är de frissan som gäller och sen är jag på hemtjänsten hela dagen lång
första gången solo spännande...
det är väldigt mycke hela tiden just nu kan jag känna
hit och dit o fram o tillbaks
ingen lugn och ingen ro
lämnade in mina uppgifter i psykologi häromdan
jag fattade absolut ingenting....
och jag har ju hört dom andra i klassen säga att det är knepigt och att dom får göra om hela tiden
jag fick tillbaka v-vg och jag hade full koll sa lärarn???!!!
jo jag e jätte förvånad, så ju mindre man begriper av psykologi dessto bättre
tackar Hummelsta baren för alla psyktimmar vi betat av  genom åren ;)
alla problem vi tampats med nu gav de utdelning

med barnen på dagis hoppas jag kunna läsa in kursen till uska lite snabbare
och kanske tillo med träna lite dagtid :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Va kul att allt funkar så bra, du kan de där med psykfall :)

Du är nog klar uska snart! Kram Anna

2010-11-03 @ 15:11:21
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0