Snorig

fortf snorig och täppt m huvudvärk
Men i dag ledsnade jag och fick en akut tid
har ju haft feber och snorat i veckor o nu blir d värre
bihålorna är inte att leka med

summa summarum av doktorn:
jag är förkyld
slemhinnor är svällda
jag är allergisk mot pälsdjur
mer svullna slemmhinnor
nässpray är förbjudet nu
och jag röker ju inte heller sen 21år tbx (som tur e)
så nu är de nån sorts allergi grejs jag ska ta i näsan JÄMT
och när jag känner förkylningen komma öka på med rinexin

klart är ju nu så där i efter hand att när jag va hem till morsan o snora
så vart de ju 25 resor värre och jag fick feber av de besöket
ja hon har ju en katt......

va till min vän millan i dag oxå kul o ses, de e inte så ofta
och utan barn e ju år sedan
nu ska vi bara mysa i detta oväder
resan till Steninge slott ställdes in eftresom bilar blåst av vägen
man kan ju vänta eftersom de inta va akut

Kommentarer
Postat av: Nicolaianne

Great site, keep up the good work

2010-12-22 @ 15:26:39
URL: http://nicolaianne.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0