Ja ska sluta älta efter i dag...

Jag lovar

I lördags åkte vi till Strängnäs vår favvo stad
vi tänkte prova vår sommar restaurang på hösten inne i lokalen
annars sitter man bara ute vid hamnen när solen skiner och de är varmt och käkar
lokalen är inte så stor och den va knök full, självklart
så vi åkte en sväng för att hitta ett annat hak
en ny grekrestaurang hade öppnat i centrum, vi provar
ja till o me jag lyckades trycka i mig ett kyckling spett, me kyftpotatis o tzatziki
mmm... va gott (jag äter bara kyckling nån gång per år kanske, annars vegetarian)
hursomhelst jätte gott och inte speciellt dyr alls

kommer ut i bilen och jag känner hur magen börjar säga ifrån
kurrar extra hårt
vid hjulsta bron måste jag ut,går runt runt, tror jag ska göra ner mig
i efter hand är de ju kul men inte där och då kan jag säga
vart lite bättre men hamnar på toa i 30 min vid hemkomsten fy för fan va hemskt
nu va de absolut inte restaurangens fel utan bara mitt eget
kunde inte motså de kolgrillade spetten

dröjer innan jag gör om det


jag ska sluta älta Baren efter idag jag lovar
imorgon är en ny dag
på resten av mitt liv
jag ska göra intro på gästis avd
har varit upp och hjälpt till lite där under praktiken men ska nu göra 2kväll
och en dag där i hop med min kära lilla Kuzz, ska bli kul ser fram emot :))

Kommentarer
Postat av: kuzz

ska lära dej allt jag kan....nåja d går väl ganska fort... ;O) Du kommer jobba jämt! massor...

2010-10-25 @ 11:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0