Tjaba tjena hallå!

Jo då jag är kvar
men de har varit lite anings för mycke....
men i morrn är jag LEDIG
ja de är sant, självklart bara en dag men ändå
jo jag har lite att stå i, självvalt är det oxå
jag går ju i skolan oxå....
har bara en uppgift kvar i Etik o livsfrågor sen ska jag köra i gång med
människan socialt o kulturellt
har tragglat hårt denna vecka med pluggandet
och kommit i fatt och förbi 100%
det känns skönt, lyssnat på 2 föreläsningar om etik
jobbigt för örat

kollade upp om något hänt i värden idag
vilket jag missat på några dagar....
100-tals kajor hade dött mystiskt i Falköping........
så allt valugnt med andra ord
däremot såg att det var bekräftat att paret Oscarsson dött i branden
och det var ju jävla tråkigt
en så folkkär skådis, ja det var trist

nu ska jag bara ta det jäkligt lugnt
inte göra ett dugg
det mina vänner är jag värd
och det är situations etik( att fatta ett beslut, ta ställning)
japp så är det, vila är rätt beslut

Kommentarer
Postat av: Anna

De kan du vara värd :)

Njut av kvällen nu, hoppas mannen servar dig lite.

Kram Anna

2011-01-05 @ 20:28:52
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0