Fjäril vingad syns på Haga

Ja då va de då dags att ta tag i en av mina fobier
vi styrde kosan mot Haga...
och fjärilshuset

jag hatar verkligen de flaxande sakerna
dom är oberäkneliga och äckliga
dom är alltid på väg mot ingenting bara flaxar runt o e obehagliga

nu skulle de ske mötet med dom
kanske skulle jag bota min fobi

värmen va nog snudd på värst
kläderna sög åt på kroppen och min kropp
är inte gjord för wet t-shirt contest...

jag höll Clara i hand
hon släppte snart och där stod jag själv

jag är nöjd med att dom var inte så många som jag trott
och det var inte stort heller så som jag trot
ganska snabbt var det över

de jag såg var däremot tjockare än jag sett i mitt liv
men dom svävade liksom mer fram än flaxade
så resultatet består
dom är fortfarande vidriga...

en dam därinne sa att jag nog kommit på fel ställe ...
jag är här för bot sa jag...

jag överlevde och jag kom UT!!!! i liv oxå

det var sagan om Haga..jag gillar mitt bäst

Kommentarer
Postat av: Plutten

Jag tycker du var jättemodig bland alla fjärilar igår! Fjärilarna klarade sig ju utan att bli ihjälslagna!! Ha ha ha

:-)



2011-07-22 @ 20:57:53
URL: http://segagubben.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0