svalare dag idag

Och det tackar jag för eftersom jag fick cykla in med barnen i morse
det var varmt med dom i släp....

vi har fått en ny altan, skitsnygg, Per har gjort den
lagom klar till semestern  :)

min ork börjar tryta nu när jag ser semestern i sikte
ohoj nu e de bara 3 dagar kvar minsann
sen ska jag ..... ja vad ska jag hitta på egentligen
jag har inte nån plan
ska jag helt planlöst driva runt?
det låter inte som jag..

gräset har börjat gro på min nya gräsplätt
(rabatten som jag grävde upp)
tycker de vart bra

igår samlades mina favvisar i ett och samma program
fantastiskt!!
Philip och Fredrik och Alex

Förskolan lider mot sitt slut
snart e de lediga i 2 veckor
de tycker dom nog ska bli skönt
Igår fick vi gå barfota hem....
idag hade skorna kommit till rätta
tack o lov

nu ska vi snart åka och handla
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0