nästan mitt gamla jag

ja nu vänder det lite
ser min semester inom synhåll
de va ju två år sedan så den är välkommen
förra året firade jag semester på Åsunda (vilket var kul o annorlunda)
i dag var vi till v-ås o käka mongoliskt mmm va gott
sen köpte vi paket åt Nike o åkte hem

och så när vi kom hem grävde jag bort rabatten efter långsidan
så nu ska det sås gräs där minsann
avskyr just den, för den bara torkar bort o jag orkar inte vattna så mycket
sen håller jag på med målningen av hyllan snart klar
bara undersidan kvar nu på hyllplanen sen ska den in o upp
i  morrn blir det jobba kväll skönt att köra kväll i bland när man ju är van vid det
mja det blir fint nu när jag har fått orken tbx
(kan mina vitamin vegetarian ha hjälp?)
faan vet så jag fortsätter med dom

Kommentarer
Postat av: Anonym

AHA...så ni var på Mongo grillen och käkade. Gott.........(?) :D

2011-06-01 @ 22:02:16
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0