onsdag morgon

Usama bin laden är död påstår dom
hans andra bröder
marmeladen och chokoladen har inte hittats liksom
den ständigt försvunne brodern var va de jag laden... jo jag tycker de e kul :)

nog om detta trams, läste om fördomar i senaste tidningen kupè
Att barn har vidare syn på saker o ting
När den lille pojken började 1:a klass och kom hem o berättade
att han fått en mentor som hette Arbid
-de va ett ovanligt namn, hur ser han ut?
- han har grön skjorta och blå byxor..
när skolkatalogen ett halvår senare kom ut visar det sig att Arbid var den
enda svarta eleven på hela skolan.
de var en charmig berättelse tyckte jag

jag snorar och hostar vidare...
i går var jag med Fia och Samuel till V-ås mysigt
idag ska jag med Millan till Linda o bebben det blir kul o se dom
sen är det jobb som väntar på kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0