Det närmar sig jul

Har haft ledigt i 4 dagar och lyckades time in en magsjuka nästan xakt på minuten när jag slutade i fredags..... Sprang från jobbet några minuter tidigare ringde per men vart vart tvungen hämta barnen själv... Haövägs upp på skolgården krampa magen fick upp dörren till förskolan o ropa till tuva att skynda sig jag väntar utanför sen små sprang vi bort till matsalen o TOA ... In i bilen o mot dagis Clara var påklädd o ute så kag tog henne i farten... Åhh hem sprang in ... Jag sket på mig 10 ggr minst den em å då är det ingen förskönande story utan så va de... Riktigt jävla illa va de o spydde samtidigt hela fredag kvällen..... Mot natten avtog de o när ja vakna på lördagen var jag helt slut, sov halva dagen o släpa mig sedan upp o så var persen över... Har pysslat runt hemma nu o bakat ditt o datt lagat lite julmat o fryst in, handlat o tagit de ganska lugnt fikat me min milla o drömt i väg igen om cafe :) vi gör de ibland drömmer om ett eget cafe..... Nä nu väntar ngra futtiga jobbardagar innan själva julafton då ska jag möta kunderna i tomteluva eftersom lucia blev succé :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0