Jag har fått tillåtelse....

Att skriva detta , jag har ju fått en ny familj eller ny o ny men den har utökats med några iaf :) så mycke vet vi juh .... Och när jag fick nys om namnet på den förste jag tog kontakt med och googlade de så kom en jäkla massa om den killen upp, de va bilder och videoklipp och allt möjligt om någon som slitit väldigt hårt som ung för att ta sig en plats i det berömda cykelteamet Bianchi.... Och nu ett halvår efter så vill jag skryta lite över han... Han har bott i Italien runt 5-6 år och jobbat som diskare på en pizzeria... Sen har han även varit cykelproffs då och varit den förste svensken som haft ledartröjan i postgirot, han har cyklat England runt och kommit 2:a två ggr , han har cyklat Coors classic Morgul bismarck colorado USA och vunnit , han har vunnit SM , vunnit giro valle dAosta och även 15 st segrar i Italienska endagars lopp, han har även varit med på OS 1984 i USA , han har cyklat många många lopp genom åren och hört till dom bästa i hela världen ett riktigt Bianchi proffs... Min kusin som jag missat att följa under åren.... Men ja så är det och vi tar igen de nu så gott de går... Men visst har han varit duktig kämpat för sverige i blått o gult.... Ja han kan va stolt över mig oxå jag har juh oxå axlat den svenska fanan... Lr ja dom hängde den runt mig på en fest och jag hade den som typ en kappa hela kvällen hängde in den i garderoben på discot o löste ut den när vi lullade hemåt i natten... Konstigt man inte fick stryk den natten av nån som vart provocerad.... Fast de ba ju inget han ska vara stolt över.. Det visar nog mer på hur olika uppväxt vi haft heller hur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0