Jul jul strålande jul

Familjerna förändras genom skilsmässor barnen växer upp o får egna små familjer och jag är den förste me att skriva under på de avskyvärda med att tillbringa just julaftonen runtflackande i bil för att me de dåliga samvetet försöka hinna med alla.... Därför så intalar jag ju mig själv med att man ska inte göra de... Ja, ha dåligt samvete o flacka runt. Man måste helt enkelt acceptera att de förändras och att barnen inte firar jul ihop med mig varje år och jag gör det bra.... Tills dom säger att dom kommer på julafton allihopa då bryter de ut nån slags julfnatt som legat i ide och äntligen kan jag känna en glädje över julen på en högre nivå en vanligt :) trots att jag redan vet den kommer bli rörig barn o julpapper i en ända stor hög man har ingen aning vem dom fått vad av... Matn äter man för mycke av o i detta kaos så är allt ändå lugnt i själen... Det kommer bli en god jul i år me :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0