Retar mig på de bara

När jag var liten kunde man ibland få en slant om man höll upp dörren åt någon äldre...ni vet som typ en grindslant åhh herregud så gammal jag vart nu :( hursomhelst så var de, men om man nu för tiden håller upp en dörr ja man får väl inte ett tack och man får oftast inte heller någon som sträcker ut en hand o liksom tar över dörren... De retar mig...sen var jag på promenad i stan häromdagen, strosade fram och ser plötsligt mellan de nybyggda vackra husen en innergård väldigt grönt o fint vid första ögonkastet.... Gräsmattan var verkligen millimeter klippt och näe men vänta ett slag nått e fel, ett litet träd står planterat och det ser konstigt ut just runt det.... Konstgräs????!!!! Varför då de var det konstigaste jag sett så jävla fult bara,


Kommentarer
Postat av: Anna Adanir

Var de husen vid S:t Ilian?

De är väl knappt någon som tackar idag!

2012-11-13 @ 22:00:37
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0