Som om helgen ändå inte .....

När allt redan är skit då ringer telefonen...- jaaaaa de e farmor... Varför svarade jag kände jag ..... - ja nu har dom varit här värmde lite mat o kasta fram åt mig o så gick dom igen ja vill inte ha de så här... De e ljugs o pratas en massa om mig ja de e komplott mot mig alla har gått i hop för att göra så här... Ingen har varit här på 2 dagar ..... Så de va så här ni ville ha de me mig nä jag klara inte mer, lögn o lögn.... - vi vill ju bara hjälpa dig farmor , vi jobbar ju o så o kan inte alltid vara hos dig....just nu e vi magsjuka oxå ... -Ni bara hittar på alltsamman ljuger allihopa de har ljugit för mig hela mitt liv.... Blabla bla.... Ja va säger man :( svårt detta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0