Valborg

Som liten åkte vi alltid runt ett varv o tittade på eldar genom bilfönstret och vi stannade och klev ur strax utanför Boglösa , mormor o morfar, morbröder o kusin var alltid där. Nångång var jag me farmor till Åsenstugans brasa och som tonåring gick vi till Siggebacken i Hummelsta, sen har jag nog på senare år jobbat denna afton och sedan tjejerna föddes varit på Enavallens samtliga brasor. Gillar inte eld o smällare i kombo troligen vart jag väl bränd på bål i tidigare liv för mitt hokus pokus..... :) vad vi ska göra i kväll e just nu oklart jag är förvisso ledig men kräksjukans grepp om lille Tuv sitter i och hon är orkeslös....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha bilrundan har man tagit några gånger, ganska bekvämt :)
Trevlig kväll! själv väntar nattjobb!
Kram

2013-04-30 @ 19:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0