Inväntar förkylningen

Kliar i näsan känns lite segt överlag och fryser, alla runtomkring snorar febrar hostar o ja snart är de väl jag... Yohio Har inte riktigt bestämt mig om jag tycker " killen" e knäpp eller genial, han påminner mig starkt om ola salo i the Ark när han struttade runt i lila kroppsstrumpa o rosa boa .... Nä jag vet inte än men jag gillar låten, så.. Han är lite di leva /salo aktig på nå vis. Snöar snett ute nu vilket jag välkomnar ... Snön alltså för den behöver jag för att träna på juh. Hälsat på farmor som än en gång var avlyssnad och måste flytta... Alltså jag visste de, att de inte skulle bli bättre på ett nytt ställe... De funkar inte riktigt och alla silver skedar och silversåslevar sockerbitstänger mm ligger nu i ett annat skåp för att nej vi ville inte ha dom och vi ville heller inte säga nej :/ hahaha hursomhelst så var fortfarande personalen toppen även om hon inte ville störa dom med att få håret tvättat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0