Onsdag morgon

Satt klockan på ringning 7, för idag skulle dom komma på förmiddagen o laga min tvättmaskin.
ringde i går om de o jag tyckte de va väldigt raskt ....för snabbt för att va sant helt enkelt
Mitt larm slog i gång o strax efter så ringde de en kille o va på väg från västerås
De vart lite bråttom snabbt ner me alla barn plockade undan o gjorde rent i tvättstugan
(han inte me de igår för jag va i skolan o jobbade sen till 23) killen kom
gick in o kände på trumman - lagerras säger han, sen frågar han vilket tvättmedel vi använder
skriver ner det..... säger sen att han måste få klartecken från försäkringsbolaget
och när han fått de så hämtar han maskinen o tar den me sig fär att laga den så han kan stå i rätt höjd o arbeta jag känner att de här kan komma att ta ett tag..   :(
Tvättar minst 3 maskiner om dagen     SUCK

va i skolan igår kul men väldigt rörigt... och lite stressigt, fick jämka lite o gå lite tidigare från skolan o komma lite senare till jobbet. Tur man har snälla jobbarkompisar som ställer upp på en

Igår va dom oxå snälla (de dom alltid) jag hade jordens huvudvärk o såg knappt framåt, började må illa av värken men hade gjort iordning min avdelning i hyffsat skick så jag gick hem
Malin en ängel stannade 2 tim extra ist för mig
När jag kom hem 4 tim för tidigt höll min älskade man på att instalera ny diskmaskin
Åhhh va skönt!!!!! ett bekymmer mindre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0