Inte riktigt ...

Nu har vi kommit hem från mini semestern
åkte vid 9 i morse och komhem vid halv 12
passerade förbi Stjärnsund och tänkte käka glass men de va stängt

ska jobba i em..tror jag åtmindstonde
de är min torsdag...men upptäckte att på schema jag helt plötsligt fått skulle jobba i tisdags och inte idag
-är i dalarna på tisdag ,sa jag till chefen
-jaha ja jag har tagit bort dig, måste ha vänt på veckorna...
-jaha ok...
sen grymtar hon runt och de fattas folk på torsdagen hur ska de här gå...
-hur e de me din hand nu då, säger hon plötsligt
hur jobbar du nu resten av veckan??
-torsdag , fredag...
-tordag, ja men va bra då, då fattas de ju ingen..
-suck...
-och nästa vecka då??
-ja praktiserar då..
-jo jag vet....men hur skulle du jobbat?
så här kommer de att fortgå nu innan dom stänger hon e väldigt disträ...
allt tar slut, ja värre än vanligt alltså
man kan inte servera kokt potatis till hamburger tallrik?? eller ska vi skriva att de är en hälso burgare??
ja man har tur som ska bort från detta dår hus ett tag, hoppas de finns någon kvar då jag måndag kväll kommer tbx om 4 veckor..


Kommentarer
Postat av: Anna

Godmorgon, de verkar lite rörigt me erat schema eller som du säger, skiter dom i de nu?

Kul och göra annat i mellan, hoppas du kommer trivas med praktiken och lycka till! Kram Anna

2010-08-07 @ 07:33:48
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Millan

Stjärnsund...åh va mysigt måste nog ta mig dit snart jag me.....

2010-08-31 @ 21:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0