host snörvel, prosit

Jobbade i lördags kväll och när Clara vaknade
och jag plockade upp henne brände jag mig på hennes ben
39,6 stod tempen på.....usch inte nu igen
hon drack lite grät lite och somnade
jag låg vaken till hennes lilla kropp fick normal sval temp
upp på morgonen och jobba när jag kom hem igen
så va hon ledsen och snorig men inte någon högre feber
däremot känner jag mig vissen igen snorar och nyser
just nu har jag nog oxå feber
vi blir hemma idag och tar de lugnt
vill må bra på julen åtmindstonde

i helgen träffade jag en gammal bekanting från baren
vi såg båda snopna o glada
alltid kul träffa en inventarie...även han...
 barnen har bara 2 önskemål när de gäller låtar på datorn
dom vill se
petra i microfånkåt...
och
sean banan i gott nytt jul
åh va dom kan sjunga då

några få dagar till jul och jag känner lite måsten som tynger ner mina axlar
ska ta tag i dom kanske i morrn om vi e piggare
svårt bestämma när man inte vet om man jobbar.....
inte ett ända pass denna vecka   so far
men har ju kört hårt innan så de jämnar väl ut sig

Jullunch kl 12  vi blir nog 9 el 10
julmiddag kl 17 då blir vi 14 el 15

så är de när man har avlat av sig
men de är ju kul
alla kommer hem på julafton iår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0