Idol

Inte helt oväntat vann alltså JAY
han va ju bäst from the begining

jobbade i går hela dagen från 7-16
min bäste väns mamma dog i torsdags
hon messa i går och jag ringde upp, vi grät ihop
har ju känt varann i tror 30 år
och jag kände så starkt för henne, kände hur ledsen hon va
och hon sa en så fin sak o då grät jag ännu mer
-när mamma dog då träffade hon min mormor
hon gick och mötte henne så ser jag det....sa hon (hennes mamma har suttit i rullstol iöver 30år)

inom loppet av samma timme fick jag ett nytt mess
en bild av en nyfödd bebis

så kan de va

idag jobbar jag sk delad tur
jobbar 8-13 och 16,30-21
 däremellan ska vi äta hos farmor Gunnel
hon fyllde år i går

Kommentarer
Postat av: Anna Adanir

Ja Jay var ju tippad men Minnah var ju kanon hon me!

Tråkigt när nära går bort och sen föds nya.

Ha en bra dag! kram Anna

2010-12-11 @ 07:24:28
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0