Röster

Jag älskar musik
kan inte leva utan tror jag
uppväxt med massvis av musik
har ett ganska brett område va gäller det oxå
kan tralla med i visor av Dan Andersson och åt andra hållet
sex pistols trallvänliga låtar:)
dansband, hårdrock, hipp-hopp, visor, skillingtryck , rock
you name it jag gillar nästan allt (dock inte opera)
men sen finns de vissa speciella som är bättre än bra
röstmässigt och leverantörs mässigt
hittills har jag haft 3 på den listan

Joakim Thåström
Bryan Adams
Jon Bongiovi

och nu vill jag utöka listan med ännu ett namn
för att han är värdig det

Jay Smith

välkommen på min top 4 lista

dom första 3 har jag följt under långa perioder i livet
och sett dom uppträda live lika många gånger var (runt 5-6)
och jag har aldrig blivit besviken
bara tänkt
hur orkar dom levera så jäkla bra varje gång

jay har jag aldrig haft den äran att se live
men har får platsen ändå för all gåshud han gett
och för att rösten är så speciell
när han i går sjöng The Kings  låt
ja då föll han liksom på plats

Jay är en vinnare av idol oavsett om han kommer 1:a eller 2:a


Kommentarer
Postat av: Anna Adanir

Ja Jay är bra men jag tycker ändå Minnah kan få vinna :) dags för en tjej nu!!

Kram Anna

2010-12-04 @ 17:14:14
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0