Sjukt..

barnen har varit hemma från dagis nu i 2 dagar
i dag e jag hemma med dom
Clara spydde ner mig i går morse men har sedan mått som vanligt
förutom feber
kanske kan dom gå i morrn i gen

såg i en blogg socker vadd
och måste nog berätta eller bekänna historien om vårt pepparkakshus
i år skulle det bli gott väldigt mummsigt
men som den jobbande mamma jag är köpte vi byggsats
jo jag vet de e hemskt men så fick de bli
sen köpte jag godis i alla glada färger
och kristyr på tub...änå hemskare..men otroligt praktiskt
tänk att man stått och vikt pappersstrutar som aldrig hållt i hop
utan allt smet har hamnat i näven...skitbra med tub
nåja vi fick i hop ett gulligt hus
barnen satt fast allt godis jätte fint
och jag köpte nobless choklad att göra staket av
och små choklad tomtar som skulle bo i kåken
allt va jätte fint och ätbart

så tänkte jag att nu ska jag inte förstöra detta ätbara med bomull som snö
nää här gäller det att tänka till.......
mmmmmmm......
socker vadd på burk!!
ja de har jag sett
åkte till storgodis butiken och jätte lycklig över mitt kap och min ide
köpte jag där socker vadd vit som snö
hemma igen tyckte barnen att det va skitkul
dom lade ut snön och allt va perfekt vilka drivor en riktig vinter
dagen därpå komjag på att de lilla huset låg i Sverige
här töar det med jämna mellanrum.....
staketet hade vickat omkull och den fina snön töar ihp tll en hård sträng
som låg runt den fallfärdiga kåken
idyllen va förstörd

ja så va de

nästa år ska jag komma på nåt bättre
kanske

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha vilken syn, stackars barnen :(

Krya på er nu! Kram Anna

2010-12-15 @ 08:53:12
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0