snökaos igen

det blåser och snöar förjävligt ute
jag vet för vi har skjutsat pappa till stan(Enköping)
lilleprutt bilen ville inte starta i morse
och jag måste ha den uner dagen

vi skjutsa han till statoil
där fick han hyra en bil
i dag blir det dagis för barnen
jag ska på en massage välbehövlig...
har ont på ställen där jag tidigare aldrig känt nåt
axlar och skuldror värker riktigt mycke

ska ta lunch me Tina idag oxå
prata lite skit
sånt piggar alltid upp

sen ska jag jobba lite, får se om någon vänlig skäl kan hämta mig på arbetet i kväll
annars får jag vandra hem i drivorna

tur ändå att det är i morrn som jag kör hemtjänsten
kanske har stormen bedarrat

8 dagar kvar till julafton
kanske ska börja fixa med julklapparna ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0