GULD

GULD 1 ja de fick jag på allahjärtans dag av Per , fina små guld örhängen :)  , kvällen innan lagade 
han skitgod middag me fläskfile o pestopasta senare vart de gott vin me goda ostar o mumsiga 
praliner mmmm va gott, han kan han...

GULD2 fick en eller två egentligen så jätte fina tavlor som Fia har gjort själv, bild kommer senare
(Per måste hjälpa mig :) )     där det står - världens absolut bästa mamma
jag blev överaskad o jätte glad


GULD 3 den lilla tjejen Kalla som fixade sveriges  1:a medalj i detta os , de som oxå känns väldigt bra är Norges placeringar av herrarna i skidor alltså....
 28:e , 33:e , 41:a , och 42:a plats  :))
Dom har ju senaste åren lyckats stå där på alla 3 pallplaceringarna o
hånle åt oss svenskar, men se nu e de slut på de...
(nu e jag ju anings norsk men iaf...)

 
Har fixat tårta för i morrn har vi 15 års kalas, så de blir till att gå upp i ottan o ge hals
Har tänkt sjunga - Du gamla du fria... men vi får se, kanske ändå tar den gamla vanliga
men den känns så bra denna dag guld, guld, guld

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken guldsamling, kul med överraskningar :) Kram Anna

2010-02-16 @ 18:24:10
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0