vansinnig

Jag tror att bryter i hop snart o slänger ut Clara i en snödriva ...
Hon är långtifrån kul.... hon grinar om precis allt

Det är väl nu man måste plocka fram sin innre styrka
andas lugnt affirmera sig iväg nån annanstans..
Hoppsan nu sitter jag visst me Per på en vingård
Kvällen e ljummen o man ser solnedgången mellan bergen långt bort
Vi har vandrat på mellan dom små byarna o de e ganska skönt o få sätta sig
en stund, vi har ätit en super god middag o njuter nu av en god druva
i dryckform Sangiovese mmm va gott..

Clara skriker igen.... näähej tbx i verkligheten, kanske sommnar hon snart
så man kan se femmilen i fred, kanske vårt sista guld kan tas då..

3 poäng av 5 möjliga fick vinet Robertson Winery
Ett helt okej vin lättdrucket..

Den andra har jag inte öppnat än, kanske nästa helg :)
Har ju jobbat hela helgen o ska i väg i morrn kväll igen
Kanske slutar jag 21 vi får se hur de blir me det annars luffsar jag väl hem vid 23 iaf
Imorse när jag skulle iväg hade jag glömt radion på i bilen så den funka inte alls,
tur vi har en bil till :)

 

Kommentarer
Postat av: Kicki mamma/moster

Drömma sig bort till en vingård, inte så dumt!

2010-03-01 @ 07:51:28
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0