5 år

5 årsdagen i dag!!! tänk va tiden går... vi satt på golvet i vardagsrummet o käka pizza :)
nykära o me en kanonlägenhet o sjöutsikt,va mer kunde man begära
mycke uppenbarligen....2 små kottar senare som oxå me alla andra barn förgyller vår tillvaro varje dag
fortfarande nykära varje dag..;))
Vi måste fira detta sa min kära när han ringde hem,jo de e klart ...
köttfärssås o pasta..?? e de ok..??
jag ligger väldigt nära ordspråket -skomakarns barn har de sämsta skorna...
jo jag erkänner,när de kommer till matens konst i huset är det min man som står för det kullinariska
han kan verkligen konsten att sno ihop det allra godaste av i princip ingenting
häromkvällen mötte Italien-indien i en kanon god middag...ja han e suverän på detta
O andra sidan droppar kranen i köket o den som gjorde rent avloppen sist va nog jag;)))
Det blir köttbit me bearnaise o crisscuts i kväll..tack älskade..

Kommentarer
Postat av: Anonym

försöker du värva per till att läsa din blogg istället för min genom smicker.... ;)

2010-01-17 @ 09:04:44
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0