Dvd

Fick tag i Isabell i går kväll och köpte Dvdn med Street feet
Tuva tyckte de va kostigt och kul att se sig själv på tv
Clara gick i gång och dansade hela tiden, drog me fingret på Tuva när hon dök upp i bild
jättekul att se de igen :)
Isabell va glad(jag skickade in dagens ros åt henne i Ep)
Vi har inte träffats så där på tumanhand förut de har alltid varit så rörigt me barn o så
nu när vi sågs sa hon att jag verkade bekant....
mmmm....tillbringade väldigt mycke tid på Drott ett urgamalt fik häristan
hon jobbade där då, ja just ja nu vet ja sa hon, den lilla bebisen du fick de måste ju vart Tuva!
där trilla polletten ner...
sen fick jag en bebis till och Drott va inte att tänka på längre
gjorde ett snabb varv i går kväll runt city
köpte bla prickiga kaffe koppar på Ållan (Åhlens) har sneglat länge nog nu
dom finns i grön svart blå gul lila snålt jag köpte 6st gul grön lila
ångrar mig redan och kanske köper till 4 st i svart o blått :)
gott dricka kaffe ur lagom stora

fyndade en klänning också på lindex i härlig röd orange färg
sen bolaget ska prova Foot of Africa o Drostdy hof vitt vin
finns ju i storpack men vill inte köpa grisen i säcken
mja de va min lilla shopping runda i går
rensade bort två ton av gammla prästkragar i rabatten igår vart nöjd och brun
lillen kom o käkade lunch med sin gammla mamma och små syskon
han ser glad ut trots att dom gjort ett uppehåll (eller hon har ) igen... varje sommar
hursomhelst han hade mycke på G och jag gissar att han och Vallen Valianten
hänger hela helgen på Power meet i Västerås

och alltid osökt när de gäller de så tänker jag på Annikas gammla farmor
en jobbar kompis som skulle visa sin gammla mormor den nya staden hon flyttat till
Västerås- just då Power meet dragit in... mormor fick se en rejäl motorhuv och på den en rejäl påsättning mitt på torget mitt på blanka dagen så klart :)
om mormor återvände till Västerås och Annika e oklart, kanske varje vecka tanten kom va vet jag...

Power meet för mig är galet mycke raggare i Tjejer-för korta kjolar av gamalt jeans, för uringade o stora ärmhålor till linnen...trosor ett ? killar- bara rövar o moonande eventuellt jeans med bira i handen..
skitfulla finnar oftast....

Kommentarer
Postat av: Kicki mamma/moster

Kyllä!

2010-07-09 @ 20:53:29
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0