en liten grej bara..

Läste en blogg om en "Kille" som ska bli Sveriges mest vältränade 50åring 2012
näe de e inte min man men...."killen " kommer få svår konkurens :)
jo just i detta nu e han ute o cyklar några mil före de simma han kors o tvärs över Haga viken

Har funderat på de där och jag ska göra ett försök till att bli sveriges mest vältränade 50åring jag me..
jag har ju däremot Väldigt gott om tid ;)
har cykla race hoj idag igen (handen gör ONT) men jag ger inte upp
Per köpte lite spec grejs idag och fästa fast på ena styret sen får vi prova igen
ja till handen blir bra.....

om detta me att cykla kan ta mig till toscana , loiredalen på en mucat cykel så visst kan jag cykla
vilken resa :)

slutar väl som en vältränad psyklist...hehe
eller va tror vi?
sist jag nobbade och va motsträvig mot nåt nytt va styrketräning
mmm vi vet ju hur de slutade
ungarna tyckte jag skulle söka till gladiatorerna :)
skämy o sido jag började ju jobba på gymet...va ju ändå alltid där
men de e historia nu nä psyklist ska jag bli.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0