Jag gjorde de...

Igår gjorde jag faktiskt det
Tog på mig cykelbyxor (har ni sett bilden med tjejen och cykelbyxor, som blir jättesmal och får skitstora bröst?)
den e fejk....:(
nåja jag tröck i mitt feta arsel i byxorna, tog på hjälm...ja de e sant..
sen fick jag en lektion av proffset
snodde en cykel(racehoj)
and away i go...
va mycke växlar...va ont de gör i handen..
men va kul de går jävligt mycke fortare än va jag e van vid
nu ska vi bara prepparera ena handtaget me nå skumgummi, köpa nåt handskydd
sen så Lance Armstrong ju got company...

Sj slutar nog aldrig förvåna en...de funkar inte när de e för kallt och inte heller när de är för varmt uppenbarligen
så vilken temp vill dom ha ?...

littorin vet inte om han haft sex med kvinnan eftersom han inte fått veta hennes identitet
hur många fler har han pröjsat sex med då isf...om han inte vet..

drägligt väder idag nu iaf
Clara krånglat runt i natt för värmen skull antar jag, vi var ner och drack vatten vid 3 taget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0