Kungabröllop vs Men in tights

0-1  dom fanns verkligen i tusentals
överallt på gator o torg
pappa hade hostat och snorat hela veckan hur ska detta gå
vi kom i tid (jag va aldrig orolig) alla va laddade
han snöt sig var 10e minut...
apoteket i motala fick ett besök, skulle jag va allergisk?helt oförstående
käkade pasta, gott
lekparken va enorm vid starten, bra eftersom han skulle ge sig iväg
21,34 vi vikade av pappa,sen åkte vi till hotellet
under natten fick jag följande sms
per startat 21,34
gränna 00,17
fagerhult 02,55
karlsborg06,00

07,10 ringer han, de går så jävla bra :)
08,30 ca ringer han igen, känns som om jag kört in i en betongvägg...
han hackade tänder hörde knappt va han sa
medevi 09,42
vi gick till målgången och jag stod och såg flera 100 kanske tusen
cykla i mål jag samanfattade det me 2 ord blek, kall
dom såg alla glada ut, tittade bakåt o spurtade in precis som armstrong skulle gjort
jag såg att dom vann alla tusntals som passerade mållinjen dom vann
dom skrek o tjoade körde ihop o ramla
jag undrar om ordet babian arsle fick en tanke idag...

där kom vår hjälte så trött, så trött 10,44 han va besviken
trots att han va 2 tim snabbare än någonsin tidigare
trots att han åt allt som låg i vätternrundan påsen
-smaka det är jättegott, nå klegg (kolhydrater på tub typ)
innehållande allt som jag tycker är äckligt apelsinsmak o gele

vi linka mot bilen parkerad i andra ändan av stan
han somnade i första rondellen, vänster här sa han....
kronprincessan fick sin prins Daniel och vi fick vår pappa med hem
båda va vi lika glada
passerade en kille som sa-aldrig, aldrig ska köra de här igen
grejen är att han nog anmäler sig så fort man får till 2011
han va en vinnare han me
i går va alla vinnare 19 juni 2010
jag, Victoria, Per...... alla som fångade dagen
Carpe Diem gott folk och grattis på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0