rättvisa

Polischef Lindberg har gjort det inte många poliser gör
skjutit sig i foten....oxå..
han är ett prakt exemplar på vad man kan göra och många gör när man tror sig kommit upp i världen
och man tror sig oåtkommlig
sätt gubbjäveln på en anstalt så fixar buset resten
han ska nu inte ha någon förmildrad grej och hållas från dom vanliga internerna
nix
nu ska vi visa hur rättvisa skipas

han kunde tydligen inte skrämma alla till tystnad med sin fina uniform
starkt jobbat av dom som lidit under massa år
men som ändå vågade ta ton och klämma dit han

Hultsfred kånkar inget party i år
Hultsfred borna jublar antagligen,skulle jag gjort om jag bodde där

Mats Alm är snart fri...
han är friskförklarad.....
han ser ju jätte pigg ut på bilderna inte alls störd....
I detta fall finns tydligen ingen rättvisa

hu nu börjar jag förvandlas till GW Persson....
behåller nog mitt tänk o tyck för mig själv...
tjingeling nu ska vi barnen o jag handla

Kommentarer
Postat av: plutten

Du missade en galning, Flink från Falun vill oxå bli fri hans liv är förstört efter 16 år i fängelset! Stackarn! VAD I HELVETE TROR HAN LIVET BLEV FÖR SOM SOM HAN SKÖT OCH FÄR DERAS ANHÖRIGA!!!



LÅS IN DEN JÄVELN FÖR EVIGT OCH KASTA BORT NYCKELN!!

2010-06-30 @ 18:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0