semester

Vi har börjat boka in semester snuttar här och där
Jönköping nu 18juni vätternrundan=semester för vissa iaf
Borås 21 juni Varbergsfästning, djurpark och så en ö på västkusten...kanske...
Rättvik=semester för vissa iaf...igen...
för övrigt har Tuva feber idag och e lite slö och hes
Clara e snorig och jag har ont i ett öra
Hade tänkt se studenterna men blir hemma me sjuka barn och ett öra..

fredag skönt jobbar helg och allt...sen operation på tisdag
nu ska jag göra klart min sista uppgift  i vård och omsorg
sen kör vi igång me medicinsk grundkurs
hoppas de sitter kvar nått sen Bmc tiden..  :)
ska upp på vinden o leta igen alla papper om det
undrar bara vart jag ska börja leta....

kanske blir det tälta nån dag oxå i sommar, jag gillar det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0