tipp topp

Varje morgon dansar vi till musses klubbhus och firma fantasiflytt
kollar när manny lagar saker med verktygen
nu har vi snart gjort det och jag har ingen plan för dagen
i morrn fyller Nike 1 år men va gör vi idag....
kanske ringa mormor och vålds gästa dom....
varför inte bara göra ingenting...
göra färdigt sista uppgiften i skolan vore oxå nice...
dammsuga av lite ...
jag avvaktar allt lite till....

på fredag tar lilla Sandra studenten!
tyckte inte de va så länge sen hon kräktes för att hon åt köttsås
gillade inte kladdiga såser..
går nog bättre idag hon har ju gått restaurang linjen :)
ska nog in och kolla på det, ska jag damma av min gamla student mössa oxå
som gamlingar brukar göra och stå där med den gulnande hatten i handen och vifta...

nä jag avvaktar med det oxå
minnas sin egen student ähh den va inte så spec
nu ska vi ta av nattkläderna iaf och försöka fånga dagen
carpe diem på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0