Varm dag igen

I dag har värmen tärt mitt humör igen...
på förmiddagen kom Nike Ebba Fia
jag gamla mormor var barnvakt medan Fia åkte o besikta bilen
sen åt vi lunch tonfisksallad gott :)

jag har oxå lämnat in lite uppgifter i skolan om lillhjärnan o storhjärnan
sinnena och lite annat hoppas de blir godkänt

jag har börjat läsa en bok oxå för att nån tid på dygnet vara stilla
Drömmen förde dig vilse med Anna Jansson
skit bra hittils rekomenderar den i värmen

När pappa kom hem gick vi o badade
stranden är inte stor typ 5 familjer stor
nu va de inte så många där men en lokalkändis va där
ni vet hon som hängde me Brolle ett tag Elin lanto
hon har väl kommit "hem" för att va me o sjunga på Global cup invigningen på torsdag
Hennes mormor o jag har målat porslin i hop i pensionärsgruppen på ABF
en jätte trevlig tant o rolig riktig krut gumma

så ett tips till alla kändisar som vill va i fred en stund kom till Haga håle o ta ett dopp
lovar att inte stirra så dant (maybe).....

annars är allt lugnt, har haft några små utbrott(beror på värmen/klimakteriet???)
vi får se va morgondagen har att erbjuda

Kommentarer
Postat av: Lenis..

hmmmmm.... hagahåle...snusk vatten... d ska vara turkost om man ska kunna bada i det... =))

hoppas det är bra me tassen.. den andra asså... glömde ju bort att du opererat dej igen... fika nån dag kanske...??? kraaaam kuz...

2010-06-29 @ 21:07:48
Postat av: Mikaelandrine

Incredible site!

2011-01-26 @ 15:40:22
URL: http://mikaelandrine.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0