Broby loge

Vintage butik
jo det va jätte fint och hade kunna tänkt mig ta hem alla saker
nästan..
den gamla the kannan från rörstrands för 600kr tex
så jätte gulligt fin och gammal
eller tavelramarna stora gammla
men jag köpte en tavla med blommottiv
och en lite skylt (carpe diem)
sen pratade jag strunt med en hel massa gamla hummelsta bor som man inte träffat sen dinosaurierna dog ut
vi drack vin och åt små nätta snittar
tänk när de va dans där...
minns en dans 1987 tror jag de var
vi va en jäkla massa fulla som åkte dit i en volvo kombi
i skuffen( hundbursutrymmet) satt jag och min chef och sjöng som galningar
de va tider det :)

nu är gården omgjord och rustad så fint så
och i logen finns alltså en butik och i andra hälften bor Nike
Niklas på mitt jobb , han slutar i dag... trist men så kommer de att bli nu
alla gamla vänner får nytt Jättetrist, men ändå bra för dom

Ringde och fixa praktikplats i går
hon lät jätte trevlig
frågade om jag ville ha sommar jobb så där direkt....
kanske finns de hopp att även jag kan sluta på baren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0