Cykla till jobbet

Jag har cyklat till jobbet hur många gånger som helst och hem
inte från haga men där jag förut bodde
cyklelturen hem gick oftast otroligt fort eftersom jag är mörkrädd och slutar mitt i natten
men sen jag flyttat till Haga har jag aldrig cykla till jobbet
för farligt säger min man.....
Han cyklade till jobbet idag
Inget konstigt med det
om de inte va så att hans jobb ligger just nu på Rosenlunds gatan i Stockholm
på södermalm?.......9 mil enligt honom bara 8,6 mil...bara...
och den sträckan är då helt ofarig antar jag....

Den 18 juni går starten för Vättern rundan
en liten runda på 30 mil
Vi ska åka ner och vinka av Per som startar runt 21,30
sen blir det läggdags och sen kommer vi lagom för att se målgången dagen därpå
galen måste man va eller som i hans fall så JÄVLA ENVIS
 men han är min hjälte

Kommentarer
Postat av: Kicki mamma/moster

Så olika det kan vara:) Aj, aj vad ont i rumpan din hjälte ska ha efter 30 mil!!

2010-05-11 @ 06:59:10
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0