trist

Har talat om för chefen nu att jag blir borta 5 v pga operationen
hon tyckte jag skulle skjuta på den...
sen talade jag om att jag ska praktisera 4 v i början av augusti
och de vore bra om jag kunde ta min semester då
hon sa att jag inte kunde bestämma när jag skulle ha min semester...
då tar jag den i anslutning till min sjukskrivning(skulle haft semester under den
perioden som sjukskrivningen) jag tolkade lagen att så ska de va...sa jag då
då svängde hon o blev lite lenare..
hursom så sa hon innan jag gick att på fredag jobbar du till 23
för du har väl läst schemat?
schemat som sitter i en pärm inlåst på hennes kontor
näe jag har inte brutit mig in o läst det..
där slutade jag lyssna...och åkte hem
21 hämtar min familj mig idag, barnen kan inte vara uppe till 23
inte till 21 heller igentligen men de händer en gång var 14e fredagkväll
och vi har ju bara en bil så de får gå

träffade natt prsonalen i går när jag gick hem
dom va oxå irriterade efter ett möte med chefen
dom fick ordna personal själva om de skulle va öppet natt i sommar...
en tjej sa då att de kanske inte funkar så bra eftersom dom oxå vill ha semester
och tar man in nya nu så e de kanske lite sent påtänkt, dom hinner inte lära upp sig
inte mitt  problem jag jobbar inte natt vart svaret...
ja så e läget på mitt jobb, man måste ha en gnutta skinn på näsan
och våga säga ifrån annars e man körd
gör man så då får man de man vill...
aningen trist stämmning är det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0