Trosa

I torsdags kväll kom jag inte in hemma
mamma hade lånat nyckeln dom skulle till lekparken när jag åkt och jobbat
alltid är nån vaken
INTE i dag...
Till saken hör att jag är jätte mörkrädd och i hela Haga funkar inte ett enda lyse på just vår sida
förutom ett me rörelse som Per satt upp
jag knackade och knackade hårdare (ville inte väcka små tjejerna)
knackade snudd på sönder dörren
inte en rörelse
trotsade mörkret och gick till baksidan och kollade
de lös i williams rum, jag ringde 5 gånger på hans mobil
och lika många gånger tryckte han bort mig
jag kastade grus och sten på fönstret i ren frustration
helt i onödan
till slut  30 min senare vaknade Per och Clara
då var jag irriterad...
gick upp och passerade w`s rum och där står han mitt i rummet och tittar på mig.....
Arg va ordet, för om någon ringer mig mitt i natten skulle jag gissa att de va viktigt
och SVARA....
kunde kissat i just Trosa så rädd va jag

Nog om detta i lördags tog vi en liten road tripp igen länge sen...
vi hamnade i Trosa och lunchade på Restaurang Fyren gott och jätte mätt
barnen köpte sådana snurror i glada färger som snurrar i blåsten

I går va vi till Haga ekbackar och gick jätte fint med miljoners miljoner av blåsippor och vårlök och vitsippor
vi hade med oss bullar och saft och det va så mysigt i skogen
Tuva och Clara traskade på hur långt som helst utan att klaga eller gnälla jätte duktigt
Kom oxå på att man kan ta sig dit utan bil från vårat håll kan bli många mysiga picknickar där
och för att få med ytterliggare en Trosa så tvättade jag några i dag...  :) 
 
helgen har som vanligt gått alldeles för fort
och jag har haft så ont i min hand, va tvungen till att ta några riktiga dunder tabletter i går
inte ens efter operation hade jag så här ont bläääää

veckan som kommer går till att jobba, gå i skolan, åka till Antenn jobb coachen, bvc ta spruta på Clara, åka till min mormor och morfar och hälsa på, lek och plask... fullt upp alltså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0