vilken härlig dag

Vilken otroligt fin dag
Vi åkte och träna i morse på magasinet skönt de va länge sen
barnen lekte med Annie som alltid är där och tjejen som passar barnen Beatrice
sen åkte vi mot vår lördags stad Västerås satt på uteserveringen i solen och käka jättegod mat
Lax med savoykål slungad ismör?.. och färsk potatis mmmmm...
jätte gott Tror restaurangen heter Bill o bob ???
hursom vi hade underhållning oxå för de va nå musikkår som trumpeta på torget, Clara uppskattade det mest
sen va vi på bolaget och shoppa
Palacio de la vega
Terre dei volshi
röda voner gott :)
nu har jag varit ute och gått tråkrundan
( en fyrkantig rundtur som går runt bland öppna åkrar och är extremt trist)
halvvägs passerar man pökträdet.....
mmmm jo man pökar där, tar en snabbis med sekreteraren under det trädet...
ja har själv sett det..jag döpte trädet och var gång jag passerar så ler jag vid minnet


Kommentarer
Postat av: Kicki mamma/moster

Det stämmer nog med Bill & Bob! Rött är gott, skål!

2010-05-15 @ 22:36:02
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com
Postat av: Anna

Håller med dig vilken härlig dag, du har verkligen hunnit med mycket, t.o.m träning.

Roligt med pökträdet, kanske inte lika kul för paret du såg ha ha.

Ha en bra dag! Anna

2010-05-16 @ 07:19:55
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0