Konditori Drott

gammalt fik sen 50-talet?
inredningen är inte heller utbytt sen dess
och inte heller dom som fikar där..
men de har sin charm
de lilla rök rummet luktar fortf rök
trots rökförbud inne sen flera år tbx..

var där o fika me Tina igår
vi trängdes med rullatorer och gamlingar, de va som att jobba :)
på em kom Fia Nike o Ebba vi fika lite också
sen han pappa kommma in i genom dörren då jag vart akut inkallad till jobbet
någon fattades och jag röck in som dagen till ära fått delegering på medicin:)
allt gick väldigt bra chekade av alla listor bara...20ggr typ så allt va ok
ingen har ringt än så de va väl så
jobbar ikväll oxå o är ledig först nästa ons ev

snorande fortsätter....och clara som smittat mig börjar snora igen..suck

på onsdag ska jag ta me Fia på Steninge slotts julmarknad
Sveriges största inomhus
har varit dit flera år i rad jätte mycke att se
där köper vi alltid de supergoda julknäcket från Härjedalen lillhärdal
sist jag köpte de fick jag tips om att lägga på god ost och slänga in de i ugnen en stund
oooh va gott de va, sen har jag utvecklat de lite och haft på lite goda kryddor och även lite
tomat pure i tunt lager skitgott!!
dom kan härrdalingarna

snart dags för julpyntet oxså
och ska ta fram min ångest kartong julkulor som jag köpte dyrt i sommras
3 kulor för....en stor summa pengar
jag köpte dom ju av TOMTEN då kostar de
han måste ju finansiera alla paket till alla barn i hela världen
klart de kostar
ska hänga dom högt upp så inga barn kan ta dom
någon påstod att dom går att köpa på öb eller rusta för 10 kr...tror inte de
för dom här kulorna har TOMTEN gjort så de så
(stod inte made in china iaf)
allvarligt så kan ni få se så vackra kulorna är
gå in på www.brink.cc där är grejjen så jäkla fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0