12 e dagen

jobbar kväll och det blir 12e dagen på raken....
nu är jag klar med introt på gästenheten på Åsunda
och på hemtjänsten oxå
ska jobba hela helgen kväll på huset som de heter
i dag ska vi nog ha fredags mys med kunderna
undrar va de blir?

vår "nya" bil har kommit en liten röd golf
han heter goffe
perfekt till att åka med till o från jobb lr till tåget
i går va vi och körde RPM jag o mannen
fy faan va jobbigt de är och va skönt när de är över

vi drack lite rött och hade ost och kex oxå
kollade på tv och mös
har jobbat så mycke att det behövdes en mysdag
är överjävligt trött just för tillfället
 men så mycket jag lärt mig så är de inte konstigt, snart kommer väl en rökpelare från skallen
och då har de blivit to much information
o så ett kuzz skämt...
vet du va nollan säger till åttan?
- snyggt skärp!

googlade uttrycket
inte vassaste kniven i lådan
och fick tusentals träffar med listor på just sådana uttryck
typ
ljuset tänt men ingen hemma
hjulet snurrar men hamstern är död
inte alla pinnar i stegen
osv osv...
men det finns en jag inte förstår
grönsakerna ligger under staketet??
kan de va för jag inte har alla muffins i korgen?

hursomhelst kul va de och läsa dom alla

nu ska jag carpe diem tror jag för de är skönt att börja dagen just så
trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0