HLR-Hjärt lung räddning

De har varit en rörlig dag o inte så vanlig
i morse åkte vi till Stockholm me min mans fot till Sophia hemmet
ja han fick naturligtvis oxå följa me :)
ungarna for runt i väntrummet som tokiga
nåja vi kom ut me älsklingens fot i tryckförband som vanligt efter hans sprutor
jag körde hemåt igen med familjen
hem vända och till skolan för att lära mig HLR
så nu kan jag det även med defibrilator, jag kan inte uttala det ordet ...
defibrilator, defibrilator ja huromhelst men jag kan använda mig av en och de är väl huvudsaken

-hjälp vi har en man här som fått hjärtstopp!!!
-jag kommer på studs jag tar med en sån där defri...drfilb... defrab...
-skit de samma, du han aldrig uttala de så han klarade sig inte...

Jga vart godkänd iaf :)
träffade sedan min gamla vän och fd jobbar kompis
hon har varit akutsjuksköterska och jobbat just med HLR
hon o jag har haft mycke skoj på jobbet
hon går i pension om en vecka.....jätte märkligt hon ser då inte ut för det

har inte sett henne på många år så de va kul
i sin ungdom var hon i hop me Clabbe (rakt överdisk clabbe)

nu har jag mtb at en liten sväng
i morrn ska jag ha möten hela dagen känns de som
jag förtäljer er mer i morrn kväll när jag vet mer om mötena
tjing på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0