jobba jobba jobba..... :)

ja de e mycke nu, men jätte kul
har varit på konstiga ställen träffat nya människor
lärt mig jätte mycke och åkt bil ännu mer
i dag börjar jag inte föränns sent så jag har tid att kolla allas bloggar
och uppdatera mig lite
barnen blir extra klängiga när jag är borta så mycke
ska trappa av lite kanske nästa vecka

har satt mina stackars barn på dagis kö...
för första gången i mitt liv, känns både bra och inte
men men så är de

alla såg glada ut på åsunda och jag tycker allt flyter på bra
klart de finns många kluriga saker men rätt som de är sitter de väl där i skallen på mig
hoppas jag :)

allt är ju jobb just nu
helgen ska jag tillbringa på baren+ måndagen då som blir mitt sista pass
Ryggen har blivit bättre tack o lov, vore ju illa om man sjukskrev sig 1:a dagen

ska försöka städa av lite idag och har redan en maskin tvätt i
överdragen till soffan och fotöljerna va riktigt kladdiga
så när jag lämnar hemmet idag är det skinande rent

nej nu ska jag ta en stor kopp fika och bara njuta av att va hemma
dag jobb är jag inte så van vid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0