kroppen skriker vila!

känner mig oerhört sliten i kroppen
har somnat vid tvn varje kväll bara plopp
som att stänga av en knapp
iof har jag slutat 21,30 men iaf

kroppen skriker
SEMESTER
och jag säger vänta lite, håll ut...

har so far idag inte gjort mer än tagit ett bad
och kollat på så mycke bättre
jag kommer på mig själv med att sjunga och le när jag ser
dessa fantastiska artister med sina olika sidor o stilar
och ändå så hör dom i hop de e magiskt
Petter regerar varje gång med sin speciella stil
och i avsnitt nr2 va Plura grym han med

Plura va ju med oss och käka frukost på vår 1:a bröllops morgon
i riddarsalen på Gyllene uttern :)

Di leva har oxå fått visat en vanlig Tomas sida de tycker jag är intressant
näe de va ett jäkla bra program tycker jag
i kväll blir det jobba 14passet vi får se om de blir ledig dag i morrn
ska till världens bästa tandl i Bålsta då

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du fått jobba mycket på Åsundagården?

Klart man behöver vila i bland, jag känner mig helt slut efter denna helg,två sena kvällar, man orkar inte kika mycket längre o undras varför?

Kram Anna

2010-10-31 @ 14:18:07
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Anonym

Håller med dig! Mitt leende har fastnat:)

2010-10-31 @ 21:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0