Svår vemod

När vi flyttade in i vår lgh i haga satt ett enda ord kvar på kylskåpet
VEMOD
och så ungefär känner jag nu
innan jag åkte ut lr på vägen ut stannade jag vid Tillinge kyrka
och jag vet ni tycker jag e konstig men...
jag lade en liten gravprydnad på min fd chefs grav
och tackade för all hjälp jag fått genom åren och all stöttning
visst hade vi delade meningar men så är det ju alltid, men han va bra bra
och utan han hade jag kanske kommit på fel bana
jag hade ju sådana vänner...men det får vi aldrig veta

så i dag grät jag INTE utan jag jobbade på som jag alltid gjort, efter tårtan dom bjöd på
 kände VEMOD inte sorg tack o lov
några orkade inte dagen och jag förstår dom
men det är bara du själv som kan bestämma hur du vill ha ditt liv
och du måste ta tag i det själv
hoppas ni orkar göra det
ryck upp er och tänk på allt kul vi har haft genom åren
för den delen är rätt stor
tack för att ni lyssnat på ältet men nu är det slut med det
 :)
så det så


Kommentarer
Postat av: Anna

Precis, gå vidare och se framåt i stället!

Kram Anna

2010-10-26 @ 05:39:19
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Kicki mamma/moster

Vad fint! Kram

2010-10-26 @ 08:22:00
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hej! Hoppas att det går bra att jobba på nya jobbet!



Tänkte bara höra efter om du har receptet till de där kanelkakorna som du hade bakat till Claras kalas, de som väldigt små..Kommer inte ihåg om de smakade äpple eller kanel ;) Tänkte göra dem till Peters kalas! :)

2010-10-28 @ 12:02:59
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0